Certificering

Schietsportvereniging Groningen is trots om haar toewijding aan veiligheid, kwaliteit en excellentie te onderstrepen door middel van de certificeringen van de Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie (KNSA). Sinds 2013 heeft onze vereniging de KNSA basiscertificering, een belangrijk keurmerk dat onze inzet voor veiligheid en professionaliteit in de schietsport bevestigt.

In 2023 hebben we een nieuwe mijlpaal bereikt met de toekenning van één Kroon, het hoogste kwaliteitskeurmerk dat door de KNSA wordt uitgereikt. Deze erkenning plaatst SV Groningen onder de top 10% van alle schietsportverenigingen die zijn aangesloten bij de KNSA en weerspiegelt onze voortdurende toewijding aan uitmuntendheid.

De KNSA certificeringen zijn niet alleen symbolen van prestige, maar belichamen ook onze kernwaarden van veiligheid, integriteit en gemeenschap. Ze bevestigen onze inzet om een omgeving te creëren waarin leden van alle achtergronden zich welkom en gerespecteerd voelen, terwijl ze hun passie voor de schietsport kunnen delen in een veilige en ondersteunende omgeving.

Wat betekenen deze certificeringen concreet voor onze leden en bezoekers? Ze zijn een garantie voor:

1. Veiligheid: We voldoen aan de hoogste normen voor veiligheid en schietdiscipline, met rigoureuze protocollen en trainingen om ervoor te zorgen dat alle activiteiten in onze vereniging veilig worden uitgevoerd.
  2. Kwaliteit: Onze vereniging streeft naar kwaliteit in alles wat we doen, van training en begeleiding tot de faciliteiten die we bieden. Met de Kroon-certificering erkent de KNSA onze inspanningen om excellentie na te streven in alle aspecten van de schietsport.
  3. Integriteit: Als leden van de KNSA beloven we te handelen met integriteit en respect voor de regels en voorschriften van de schietsport. Onze certificeringen getuigen van ons engagement om de hoogste ethische normen te handhaven in al onze activiteiten.

Bij SV Groningen zijn we er trots op dat we deze certificeringen hebben behaald, maar we zien ze vooral als een stimulans om onze inspanningen voort te zetten en onze vereniging verder te verbeteren. We blijven streven naar uitmuntendheid en innovatie, terwijl we onze leden een veilige, gastvrije en inspirerende omgeving bieden om hun passie voor de schietsport te beleven en te delen.

Als u meer wilt weten over onze certificeringen of als u geïnteresseerd bent in lidmaatschap bij SV Groningen, nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen of een bezoek te brengen aan onze faciliteiten. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze gemeenschap van gepassioneerde schutters en liefhebbers van de schietsport.